lördag 30 augusti 2014

SVUNG - vinnare av STÅ UT och allmän uppdatering


Grattis Fru E! Maila mig din adress så dyker det upp en bok i din brevlåda!

Det har varit så roligt att läsa era SVUNG-inlägg under veckan. Extra förtjust blev jag i Kattugglans studie av Unga vuxna-avdelningen på biblioteket men det är också intressant att se vad ni vill ha mer av. Själv håller jag mig ju oftast borta från fantasy och SF, men jag förstår ändå Boktjuvens sug efter mer svensk sådan.
Sen var det festligt att flera av er fick chansen att fira svensk ungdomslitteratur lite extra när Christin Ljungqvist hade releaseparty för Rävsång. Mia var där och nu vill hon ha tips på ungdomsböcker som gör ont. Har ni några att ge henne?

Jag har försökt läsa de senaste dagarna, men det har gått trögt. Så det kommer inte att bli någon recension av något nyläst under den här veckan, men jag hoppas fortfarande få upp recensioner av något gammalt imorgon. De ska bara skrivas först...


1 kommentar:

  1. Mitt liv blev lite kaosartat samma vecka som det var SVUNG-vecka. Men jag kommer att skriva de inlägg jag planerat nu i höst ändå.

    SvaraRadera