måndag 25 augusti 2014

Tävlingen avslutad!

Vinnarna i utlottningen av Miriam om natten har förhoppningsvis fått mail från mig, men om du deltog och inte hört av mig: mejla mig på adressen som finns på min kontaktsida.

Mia tipsade om Christin Ljungqvists Rävsång. Jag gillade Fågelbarn och ska nog kolla in den här också.

Therese tipsade om författarsamarbetet Eva Susso/Moa Eriksson Sandberg 8 saker du aldrig skulle våga och Katharina ser fram emot att läsa om sin hemstad i en serie av Ingela Korsell och Åsa Larsson där ett magiskt bibliotek måste försvaras.

Avslutningsvis ser Sofia fram emot Maths Claessons Kristallstaden och även om det inte verkar vara min tekopp är det definitivt en spännande del av den svenska ungdomsboksvärlden.

Tack för tipsen och tack för att ni svungar! Hoppas ni får en fin lässtund med Miriam om natten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar