onsdag 22 oktober 2014

En enkät istället för de där inläggen som snurrar i huvudet men inte blir skrivna

Jag såg att Sofia svarat på en enkät som inte såg alltför krävande ut och tänkte att jag kunde göra det samma. Så här är senaste

boken jag läste ut? The Outsiders.

boken jag påbörjade? Finnikin of the Rock. Knappt 30 sidor kvar.

bokbeställningen? JAG MINNS INTE! Eller jo, jag beställde Landline i en fysisk bokhandel så att jag kunde köpa den där. Det var i juli. (Jag har fortfarande inte läst den.)

bibliotekslånet? En hel hög varav jag har kvar att läsa Laurie Halse Andersons Twisted och Lauren Myracles ttyl. (Jag har börjat skjuta upp läsningen av mina biblioteksböcker till sista minuten.)

serien jag blev nyfiken på? How to get away with murder har lyckats väldigt bra med sin marknadsföring i sociala medier (Hej Jack Falahee, jag har sett dig giffad på tumblr väldigt många gånger men hur är resten av serien?)

filmen jag såg? Hitta Nemo. För första gången. För några veckor sen. Ja, jag vet.

filmen jag blev nyfiken på? Bamse och tjuvstaden. Den har gått på bio sedan januari. Det gör mig nyfiken.

boken jag dreglade efter? förmodligen Wildlife men också Girl Defective. Australisk YA som omtalas positivt av Melina Marchetta får mig alltid att dregla.


1 kommentar:

  1. Vad kul att du svarade på den :) Jag skjuter också upp att läsa mina lån till sista minuten, det är stressande, ändå gör jag det.

    SvaraRadera