onsdag 28 januari 2015

Gissa vem som...

har två armar (instuckna i ärmarna på sin filt), nytvättat hår och noll olästa inlägg på bloglovin?

Den här väldigt frånvarande bokbloggaren!

(Jag har dessutom bakat hallonkaka idag så ytterst produktiv tisdag.)

Jag har däremot varit sjukt dålig på att lämna kommentarer när jag plöjt inlägg. Ifall jag inte går tillbaka och lämnar några så vill jag bara säga:

Grymt bra jobbat! Du som bloggar regelbundet och hittar intressanta saker att skriva om. Du som skriver mer sporadiskt eftersom det är så mycket annat på gång i huvudet och livet, men ändå, du tittar in ibland. Du som fortsätter trots att folk (som jag) är dåliga på att ge feedback och visa uppskattning. Du som slutat, eller tagit en paus, men kommit tillbaka och visat att det går. Grymt bra jobbat!


2 kommentarer: