lördag 26 december 2015

Boxing Day - Hej!

Jag tog en paus från all annandagsfotboll och fick för mig att uppdatera vad jag läser just nu och planerar att läsa sen. När det var gjort fick jag för mig att kolla mina utkast och såg att jag hade ett opublicerat (och knappt påbörjat) inlägg om The Impossible Knife of Memory. Av någon anledning bestämde jag mig för att fortsätta på det. Och det blev något. Inte något särskilt intressant eller bra. Men något. En text.

Som känns konstig att lägga upp nu så jag har schemalagt den till måndag.

Istället skriver jag ett litet hej. Hoppas ni haft det fint i julhelgen och fått bokiga presenter och/eller lästid. Jag låg och läste nästan hela dagen igår och det var ljuvligt och alldeles för längesen. Dessutom fick jag en sån där smart liten läslampa som du kan fästa i boken/läsplattan. Kommer att vara bra vid kommande stormar och strömavbrott om inte annat.

Ser fram emot alla årsbästalistor som väl dyker upp i bokbloggarvärlden inom kort! Jag behöver få veta vad jag missat och vad jag borde satsa på att läsa ikapp när det nya året fyller på med nya böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar