lördag 31 december 2016

Böcker att läsa i år istället - facit

En liten uppföljning kanske kan vara på sin plats? I maj lyfte jag fram några böcker som jag kände att alla redan läst och som jag ville läsa.






Redan när jag skrev inlägget hade jag läst två av dem. Djupa Ro och Simon vs the Homo Sapiens Agenda. Förutom att jag nu bloggat om båda har det inte blivit mycket bättre. Eller jo, jag har kommit till sidan 20 i Vi är alla helt utom oss, men jag kommer ju knappast hinna läsa ut den i år.

All the Bright Places/Som stjärnor i natten ligger mer på is. Jag vet inte om jag vill läsa den på riktigt eller om den bara är med för att alla andra läst den? Känner du dig manad så driv en kärnfull övertalningskampanj i kommentarsform där du berättar varför boken ska få följa med in i 2017.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar