lördag 31 december 2016

I'll Meet You There

När jag och YA hade en paus var det här boken jag la på minnet från recensioner jag läste. Och när jag läste den var det den första bok på länge som fick mig att ligga vaken och läsa långt in på natten tills boken var utläst.



I'll Meet You There av Heather Demetrios alltså.

På ett sätt vanlig klassisk contempo med ingredienser som sommaren efter high school, längtan bort och den där killen som är så fel men ändå så rätt. Samtidigt är Demetrios Creek View långtifrån Dessens Lakeview. Och även om det är en plats Sky i boken desperat vill lämna bakom sig så är det en plats jag vill ta er med till.

1 kommentar:

  1. Den här boken har jag velat läsa så länge, och nu när jag såg din recension kom jag ihåg den igen och blev dessutom ÄNNU mer sugen!

    SvaraRadera