tisdag 8 augusti 2017

50 böcker jag inte tänker recensera

Sedan jag startade den här bloggen för nästan exakt fyra år sedan har jag berättat om runt 30 av de böcker jag läst. Mest här, här och här.

Jag har läst fler böcker. Faktiskt. Inte jättemånga. Men fler. Jag kommer att  vill skriva om åtminstone några av dem, men vi kan ju konstatera att flertalet av dem aldrig kommer att redovisas.

Annat än här. Dumpade i en klump. Bara för att släppa dem fria.

Vissa tyckte jag om, andra tyckte jag inte om och ni kommer aldrig att få veta vilka som hör hemma i vilken kategori. Men ni kan ju få roa er med att gissa eller fråga om ni är riktigt nyfikna.

Fangirl - Stir Me Up - The Love of My Life - Just One Year - Chasing Brooklyn - Nyckeln - Please Ignore Vera Dietz - Låt vargarna komma - Flyt som en fjäril, stick som ett bi - We Were Liars - En varm vinter - Two Boys Kissing - Berövad - Twisted - ttyl - Inte vem som helst - No Place Left to Run - Tre önskningar - Ficktjuven - Forgive Me, Leonard Peacock - Isla and the Happily Ever After - Captive Prince - Prince's Gambit - Kings Rising - Simon vs the Homo Sapiens Agenda - Hos oss på Chestnut Street - Carry On - The Foxhole Court - Eligible - The Ugly Sister - George - Dumplin' - The Raven King - The King's Men - First & Then - Moth Girls - Looking for Alibrandi - Dumpa Matthew - The Smell of Other People's Houses - (M)ornitologen - Ingen normal står i regnet och sjunger - Belzhar - Den allvarsamma leken - Wildlife - Etthundra mil - The Upside of Unrequited - Vända hem - Min fantastiska väninna


1 kommentar:

  1. Meh vad är det här för cliffhanger =P kunde du inte delat in dem i bra o dåliga iaf =)

    SvaraRadera